Γενικές Πληροφορίες

  • Όλα τα απαραίτητα αρχεία (δήλωση ομάδας, αποδεικτικό κατάθεσης) θα πρέπει να σταλούν μέχρι τις 17 Μαρτίου. Τα κριτήρια επιλογής όπως ορίζονται από τους κανονισμούς, δε θα ισχύουν μετά το πέρας της καταληκτικής ημερομηνίας.
  • Οι ομάδες που θα συμμετέχουν θα ανακοινωθούν στις 19 Μαρτίου.
  • Η κλήρωση των ομάδων θα πραγματοποιηθεί στις 22 Μαρτίου.
  • Αλλαγές στο ρόστερ μπορούν να γίνουν μέχρι τις 4 Απριλίου στέλνοντας νέα δήλωση με όλα τα αρχεία που απαιτούνται.

Οικονομικά

  • Παρακάτω εμφανίζεται ο πίνακας κόστους συμμετοχής ομάδας ανάλογα με το πόσες ομάδες “κατεβάζει” η εκκλησία/όμιλός της (δεν περιλαμβάνεται το beach-volley):

  • Το beach-volley δε μετριέται όπως στα άλλα αθλήματα. Η συμμετοχή ομάδας για το beach-volley είναι 20€.
  • Το basketball 3on3 γυναικών είναι δωρεάν.
  • Οι ομάδες που δεν προκρίθηκαν θα λάβουν το καταβληθέν ποσό πίσω.
  • Για την κατάθεση του ποσού ομάδων, παρακαλώ επικοινωνήστε με τον Σάββα Χιονίδη (τηλ: 6971625906, FB: Savvas Hionides, e-mail: savvashionides@gmail.com).

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά τις ομάδες απευθυνθείτε στον Σάββα Χιονίδη.

Ηλεκτρονική Δήλωση Ομάδας

    Ανέβασμα αρχείου δήλωσης ομάδας*:

    Αποστολή Αποδεικτικού Κατάθεσης (αφού επικοινωνήσετε πρώτα με τον Σάββα Χιονίδη)

      Αποδεικτικό Κατάθεσης*:

      Μείνετε ενημερωμένοι ακολουθώντας τις οδηγίες που θα δημοσιεύονται στις καρτέλες: “Ανακοινώσεις” και “Χ.Α.Τ. 2025